فرماندار بروجرد:

برای مدیریت حجاب‌وعفاف اقدام فرهنگی  لازم است

مرادی گفت: برای مدیریت حجاب‌وعفاف اقدام فرهنگی  لازم است، مدیرانی که به قانون حجاب‌وعفاف اهمیت ندهند مدیر جامعه اسلامی نیستند.
کد خبر: ۶۵۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷ - 07March 2024

برای استقرار حجاب‌وعفاف کار فرهنگی کنندبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، «مسلم مرادی» فرماندار بروجرد امروز در جلسه کار گروه حجاب‌وعفاف و صیانت از حقوق شهروندی که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: مدیران برای استقرار فرهنگ حجاب‌و عفاف تلاش کنند.

وی افزود: همگی باید تلاش کنیم افراد بی‌حجاب به عاقبت کار خود فکر کنند و به آنان کمک کنیم به اهمیت حجاب پی ببرند.

فرماندار بروجرد گفت: برای مدیریت حجاب‌وعفاف اقدام فرهنگی  لازم است، مدیرانی که به قانون حجاب‌وعفاف اهمیت ندهند مدیر جامعه اسلامی نیستند.

مرادی افزود: وضعیت حجاب‌وعفاف در مطب‌های پزشکان رضایت بخش نیست، نظام پزشکی، به اصلاح وضعیت حجاب‌وعفاف مطب‌ها ورود کند.

این مسئول بیان داشت: مدیران جمهوری اسلامی ایران نباید چشم‌شان را به روی بی‌حجابی ببندند، اصناف و بازاریان نیز باید ملزم به رعایت حجاب‌وعفاف شوند اگر به مسئله حجاب توجه نکردند برخورد قضایی شود.

وی عنوان کرد: میراث و فرهنگی و گردشگری نیز به وضعیت حجاب‌وعفاف ورود کند و از ورود افراد بی‌حجاب به اماکن گردشگری و میراث و فرهنگی جلوگیری شود.

فرماندار بروجرد با اشاره حادثه سیل در سیستان گفت: هلال احمر بروجرد کمک‌های مردمی را برای سیل زدگان سیستان‌وبلوچستان جمع آوری می‌کند همه ادارات و ارگان‌ها در این زمینه کمک‌ کنند، هفته آینده کمک‌های مردم بروجرد برای مردم سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال خواهد شد.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها